دریافت مقاله پژوهشی در زبان پژوهی فرانسه

آ

  • آموزش زبان فرانسه تحلیل تقابلی املا در زبان فرانسه (آموزش زبان فرانسه در ایران) [دوره 3، شماره 5، 1401]

ا

  • ایران تحلیل تقابلی املا در زبان فرانسه (آموزش زبان فرانسه در ایران) [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • ایران جایگاه ارمنستان به ‏عنوان معبر سیاحان فرانسوی به‏ سوی سرزمین پارس در قرون 16 تا 18 میلادی [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 70-82]

  • ایران موفقیت تحصیلی دانشجویان در ایران ترسیم پارادایم جدید در حوزه پژوهش‌های مربوط به آموزش زبان فرانسه [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 1-18]

  • ارزشیابی تجزیه و تحلیل عملکرد ارزشیابی معلمان زبان فرانسه در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • ارمنستان جایگاه ارمنستان به ‏عنوان معبر سیاحان فرانسوی به‏ سوی سرزمین پارس در قرون 16 تا 18 میلادی [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 70-82]

  • استندآپ کمدی نقش تفسیری مترجم استندآپ‌کمدی‌های زیرنویس شده بر عملکرد خوانشی و پذیرش مخاطب [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • افق انتظار پذیرش شعر شارل بودلر در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • اقتباس گفتمانهای ترجمه و فرانسه شیفتگی در دوران قاجار [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • ایکسلا ترجمه عناصر فرهنگی: مورد پژوهی سه قطره خون صادق هدایت [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 102-124]

  • امپراتوری عثمانی جایگاه ارمنستان به ‏عنوان معبر سیاحان فرانسوی به‏ سوی سرزمین پارس در قرون 16 تا 18 میلادی [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 70-82]

  • املای زبان فرانسه تحلیل تقابلی املا در زبان فرانسه (آموزش زبان فرانسه در ایران) [دوره 3، شماره 5، 1401]

ب

  • بوردیو بررسی عادت واره «زن توانای» اَملی نوتومب از دیدگاه جغرافیای ادبی در رمان ریش آبی [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • بومی سازی موفقیت تحصیلی دانشجویان در ایران ترسیم پارادایم جدید در حوزه پژوهش‌های مربوط به آموزش زبان فرانسه [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 1-18]

پ

  • پابلو نرودا مطالعه‌ی تطبیقی ترجمه ی فارسی و فرانسه کتاب صد غزل عاشقانه اثر نرودا با تکیه بر نظریات مشونیک [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 83-101]

ت

  • ترجمه مطالعه‌ی تطبیقی ترجمه ی فارسی و فرانسه کتاب صد غزل عاشقانه اثر نرودا با تکیه بر نظریات مشونیک [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 83-101]

  • ترجمه دیداری-شنیداری (سمعی-بصری) نقش تفسیری مترجم استندآپ‌کمدی‌های زیرنویس شده بر عملکرد خوانشی و پذیرش مخاطب [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • ترجمه شعر فرانسه در ایران پذیرش شعر شارل بودلر در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • تعلیم و تربیت هویت و ساخت فرهنگی در عصر جهانی شدن: به سوی آگاهی تعلیمی از موضوع خواننده جهانی شده. [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 52-69]

ج

  • جغرافیای ادبی بررسی عادت واره «زن توانای» اَملی نوتومب از دیدگاه جغرافیای ادبی در رمان ریش آبی [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • جهانی سازی و انسان گرایی هویت و ساخت فرهنگی در عصر جهانی شدن: به سوی آگاهی تعلیمی از موضوع خواننده جهانی شده. [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 52-69]

ح

  • حرفه‌ای سازی تجزیه و تحلیل عملکرد ارزشیابی معلمان زبان فرانسه در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]

خ

  • خرد شرق و غرب : از تاکتیک عدم خشونت ماهاتما گاندی تا صلح طلبی رومن رولان [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 32-19]

  • خشونت شرق و غرب : از تاکتیک عدم خشونت ماهاتما گاندی تا صلح طلبی رومن رولان [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 32-19]

د

  • دریافت پذیرش شعر شارل بودلر در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • دستور زبان عوامل موثر در یادگیری دستور زبان [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • دیگری مطالعۀ مفاهیم "فضا" و "دیگری" در چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم و عادت می-کنیم زویا پیرزاد [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 165-183]

  • دوره تربیت مدرس استفاده از فعالیت های تعاملی- اجتماعی فناورانه در کلاس زبان فرانسه: بررسی چگونگی تربیت مدرسان ایرانی [دوره 3، شماره 5، 1401]

ر

ز

  • زبان خارجی عوامل موثر در یادگیری دستور زبان [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • زبان فرانسه موفقیت تحصیلی دانشجویان در ایران ترسیم پارادایم جدید در حوزه پژوهش‌های مربوط به آموزش زبان فرانسه [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 1-18]

  • زیرنویس نقش تفسیری مترجم استندآپ‌کمدی‌های زیرنویس شده بر عملکرد خوانشی و پذیرش مخاطب [دوره 3، شماره 5، 1401]

س

  • سیاحان فرانسوی جایگاه ارمنستان به ‏عنوان معبر سیاحان فرانسوی به‏ سوی سرزمین پارس در قرون 16 تا 18 میلادی [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 70-82]

  • سفر مطالعۀ مفاهیم "فضا" و "دیگری" در چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم و عادت می-کنیم زویا پیرزاد [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 165-183]

  • سفر خیالی مطالعۀ مفاهیم "فضا" و "دیگری" در چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم و عادت می-کنیم زویا پیرزاد [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 165-183]

  • سفرنامه جایگاه ارمنستان به ‏عنوان معبر سیاحان فرانسوی به‏ سوی سرزمین پارس در قرون 16 تا 18 میلادی [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 70-82]

  • سه قطه خون ترجمه عناصر فرهنگی: مورد پژوهی سه قطره خون صادق هدایت [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 102-124]

ش

  • شارل بودلر پذیرش شعر شارل بودلر در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • شایستگی زبانی عوامل موثر در یادگیری دستور زبان [دوره 3، شماره 5، 1401]

ص

  • صادق هدایت ترجمه عناصر فرهنگی: مورد پژوهی سه قطره خون صادق هدایت [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 102-124]

  • صدغزل عاشقانه مطالعه‌ی تطبیقی ترجمه ی فارسی و فرانسه کتاب صد غزل عاشقانه اثر نرودا با تکیه بر نظریات مشونیک [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 83-101]

ط

  • طنز نقش تفسیری مترجم استندآپ‌کمدی‌های زیرنویس شده بر عملکرد خوانشی و پذیرش مخاطب [دوره 3، شماره 5، 1401]

ع

  • عادت واره بررسی عادت واره «زن توانای» اَملی نوتومب از دیدگاه جغرافیای ادبی در رمان ریش آبی [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • عدم خشونت شرق و غرب : از تاکتیک عدم خشونت ماهاتما گاندی تا صلح طلبی رومن رولان [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 32-19]

  • عملکرد ارزشیابی تجزیه و تحلیل عملکرد ارزشیابی معلمان زبان فرانسه در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • عناصر فرهنگی ترجمه عناصر فرهنگی: مورد پژوهی سه قطره خون صادق هدایت [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 102-124]

ف

  • فارسی تحلیل تقابلی املا در زبان فرانسه (آموزش زبان فرانسه در ایران) [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • فرانسه تحلیل تقابلی املا در زبان فرانسه (آموزش زبان فرانسه در ایران) [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • فرانسه به مثابه زبان خارجی. ناهمگونی. رفتار. آموزش. مدیریت آموزشی. مدرس مدیریت ناهمگونی در کلاس زبان فرانسه [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 125-164]

  • فرانسه شیفتگی گفتمانهای ترجمه و فرانسه شیفتگی در دوران قاجار [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • فرهنگ هویت و ساخت فرهنگی در عصر جهانی شدن: به سوی آگاهی تعلیمی از موضوع خواننده جهانی شده. [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 52-69]

  • فضا مطالعۀ مفاهیم "فضا" و "دیگری" در چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم و عادت می-کنیم زویا پیرزاد [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 165-183]

  • فعالیت های تعاملی – اجتماعی فناورانه استفاده از فعالیت های تعاملی- اجتماعی فناورانه در کلاس زبان فرانسه: بررسی چگونگی تربیت مدرسان ایرانی [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده از فعالیت های تعاملی- اجتماعی فناورانه در کلاس زبان فرانسه: بررسی چگونگی تربیت مدرسان ایرانی [دوره 3، شماره 5، 1401]

ق

  • قوم محوری گفتمانهای ترجمه و فرانسه شیفتگی در دوران قاجار [دوره 3، شماره 5، 1401]

ک

گ

  • گفتمان ترجمه گفتمانهای ترجمه و فرانسه شیفتگی در دوران قاجار [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • گل‌های بدی پذیرش شعر شارل بودلر در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]

م

  • مدرسان ایرانی استفاده از فعالیت های تعاملی- اجتماعی فناورانه در کلاس زبان فرانسه: بررسی چگونگی تربیت مدرسان ایرانی [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • معلم زبان فرانسه تجزیه و تحلیل عملکرد ارزشیابی معلمان زبان فرانسه در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • مقایسه مطالعه‌ی تطبیقی ترجمه ی فارسی و فرانسه کتاب صد غزل عاشقانه اثر نرودا با تکیه بر نظریات مشونیک [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 83-101]

  • موفقیت تحصیلی موفقیت تحصیلی دانشجویان در ایران ترسیم پارادایم جدید در حوزه پژوهش‌های مربوط به آموزش زبان فرانسه [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 1-18]

ن

  • نقش تفسیری نقش تفسیری مترجم استندآپ‌کمدی‌های زیرنویس شده بر عملکرد خوانشی و پذیرش مخاطب [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • نوتومب بررسی عادت واره «زن توانای» اَملی نوتومب از دیدگاه جغرافیای ادبی در رمان ریش آبی [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • نیومارک ترجمه عناصر فرهنگی: مورد پژوهی سه قطره خون صادق هدایت [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 102-124]

و

  • واژگان کلیدی : گاندی شرق و غرب : از تاکتیک عدم خشونت ماهاتما گاندی تا صلح طلبی رومن رولان [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 32-19]

ه

  • هانری مشونیک مطالعه‌ی تطبیقی ترجمه ی فارسی و فرانسه کتاب صد غزل عاشقانه اثر نرودا با تکیه بر نظریات مشونیک [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 83-101]

  • هویت هویت و ساخت فرهنگی در عصر جهانی شدن: به سوی آگاهی تعلیمی از موضوع خواننده جهانی شده. [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 52-69]

ی

  • یادگیری تجزیه و تحلیل عملکرد ارزشیابی معلمان زبان فرانسه در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]

  • یادگیری عوامل موثر در یادگیری دستور زبان [دوره 3، شماره 5، 1401]

login