آ
-
آموزش زبان فرانسه
تحلیل تقابلی املا در زبان فرانسه
(آموزش زبان فرانسه در ایران) [دوره 3، شماره 5، 1401]
ا
-
ایران
تحلیل تقابلی املا در زبان فرانسه
(آموزش زبان فرانسه در ایران) [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
ایران
جایگاه ارمنستان به عنوان معبر سیاحان فرانسوی به سوی سرزمین پارس در قرون 16 تا 18 میلادی [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 70-82]
-
ایران
موفقیت تحصیلی دانشجویان در ایران
ترسیم پارادایم جدید در حوزه پژوهشهای مربوط به آموزش زبان فرانسه [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 1-18]
-
ارزشیابی
تجزیه و تحلیل عملکرد ارزشیابی معلمان زبان فرانسه در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
ارمنستان
جایگاه ارمنستان به عنوان معبر سیاحان فرانسوی به سوی سرزمین پارس در قرون 16 تا 18 میلادی [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 70-82]
-
استندآپ کمدی
نقش تفسیری مترجم استندآپکمدیهای زیرنویس شده بر عملکرد خوانشی و پذیرش مخاطب [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
افق انتظار
پذیرش شعر شارل بودلر در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
اقتباس
گفتمانهای ترجمه و فرانسه شیفتگی در دوران قاجار [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
ایکسلا
ترجمه عناصر فرهنگی: مورد پژوهی سه قطره خون صادق هدایت [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 102-124]
-
امپراتوری عثمانی
جایگاه ارمنستان به عنوان معبر سیاحان فرانسوی به سوی سرزمین پارس در قرون 16 تا 18 میلادی [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 70-82]
-
املای زبان فرانسه
تحلیل تقابلی املا در زبان فرانسه
(آموزش زبان فرانسه در ایران) [دوره 3، شماره 5، 1401]
پ
-
پابلو نرودا
مطالعهی تطبیقی ترجمه ی فارسی و فرانسه کتاب صد غزل عاشقانه اثر نرودا با تکیه بر نظریات مشونیک [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 83-101]
ت
-
ترجمه
مطالعهی تطبیقی ترجمه ی فارسی و فرانسه کتاب صد غزل عاشقانه اثر نرودا با تکیه بر نظریات مشونیک [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 83-101]
-
ترجمه دیداری-شنیداری (سمعی-بصری)
نقش تفسیری مترجم استندآپکمدیهای زیرنویس شده بر عملکرد خوانشی و پذیرش مخاطب [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
ترجمه شعر فرانسه در ایران
پذیرش شعر شارل بودلر در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
تعلیم و تربیت
هویت و ساخت فرهنگی در عصر جهانی شدن: به سوی آگاهی تعلیمی از موضوع خواننده جهانی شده. [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 52-69]
ج
-
جغرافیای ادبی
بررسی عادت واره «زن توانای» اَملی نوتومب از دیدگاه جغرافیای ادبی در رمان ریش آبی [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
جهانی سازی و انسان گرایی
هویت و ساخت فرهنگی در عصر جهانی شدن: به سوی آگاهی تعلیمی از موضوع خواننده جهانی شده. [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 52-69]
ح
-
حرفهای سازی
تجزیه و تحلیل عملکرد ارزشیابی معلمان زبان فرانسه در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]
د
-
دریافت
پذیرش شعر شارل بودلر در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
دستور زبان
عوامل موثر در یادگیری دستور زبان [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
دیگری
مطالعۀ مفاهیم "فضا" و "دیگری" در چراغها را من خاموش میکنم و عادت می-کنیم زویا پیرزاد [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 165-183]
-
دوره تربیت مدرس
استفاده از فعالیت های تعاملی- اجتماعی فناورانه در کلاس زبان فرانسه:
بررسی چگونگی تربیت مدرسان ایرانی [دوره 3، شماره 5، 1401]
ر
-
راهبردهای یادگیری
عوامل موثر در یادگیری دستور زبان [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
روان شناسی آموزش
موفقیت تحصیلی دانشجویان در ایران
ترسیم پارادایم جدید در حوزه پژوهشهای مربوط به آموزش زبان فرانسه [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 1-18]
-
روانکاوی فروید. من واقعی. حالت بیمار گونه. موریاک. ترز دسکیرو
مطالعه حالت بیمار گونه در ترز دسکیرو اثر فرانسوا موریاک از منظر روانکاوی فروید [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
رویکرد جامعه شناختی
بررسی عادت واره «زن توانای» اَملی نوتومب از دیدگاه جغرافیای ادبی در رمان ریش آبی [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
رومن رولان
شرق و غرب : از تاکتیک عدم خشونت ماهاتما گاندی تا صلح طلبی رومن رولان [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 32-19]
ز
-
زبان خارجی
عوامل موثر در یادگیری دستور زبان [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
زبان فرانسه
موفقیت تحصیلی دانشجویان در ایران
ترسیم پارادایم جدید در حوزه پژوهشهای مربوط به آموزش زبان فرانسه [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 1-18]
-
زیرنویس
نقش تفسیری مترجم استندآپکمدیهای زیرنویس شده بر عملکرد خوانشی و پذیرش مخاطب [دوره 3، شماره 5، 1401]
س
-
سیاحان فرانسوی
جایگاه ارمنستان به عنوان معبر سیاحان فرانسوی به سوی سرزمین پارس در قرون 16 تا 18 میلادی [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 70-82]
-
سفر
مطالعۀ مفاهیم "فضا" و "دیگری" در چراغها را من خاموش میکنم و عادت می-کنیم زویا پیرزاد [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 165-183]
-
سفر خیالی
مطالعۀ مفاهیم "فضا" و "دیگری" در چراغها را من خاموش میکنم و عادت می-کنیم زویا پیرزاد [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 165-183]
-
سفرنامه
جایگاه ارمنستان به عنوان معبر سیاحان فرانسوی به سوی سرزمین پارس در قرون 16 تا 18 میلادی [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 70-82]
-
سه قطه خون
ترجمه عناصر فرهنگی: مورد پژوهی سه قطره خون صادق هدایت [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 102-124]
ش
-
شارل بودلر
پذیرش شعر شارل بودلر در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
شایستگی زبانی
عوامل موثر در یادگیری دستور زبان [دوره 3، شماره 5، 1401]
ص
-
صادق هدایت
ترجمه عناصر فرهنگی: مورد پژوهی سه قطره خون صادق هدایت [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 102-124]
-
صدغزل عاشقانه
مطالعهی تطبیقی ترجمه ی فارسی و فرانسه کتاب صد غزل عاشقانه اثر نرودا با تکیه بر نظریات مشونیک [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 83-101]
ط
-
طنز
نقش تفسیری مترجم استندآپکمدیهای زیرنویس شده بر عملکرد خوانشی و پذیرش مخاطب [دوره 3، شماره 5، 1401]
ع
-
عادت واره
بررسی عادت واره «زن توانای» اَملی نوتومب از دیدگاه جغرافیای ادبی در رمان ریش آبی [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
عدم خشونت
شرق و غرب : از تاکتیک عدم خشونت ماهاتما گاندی تا صلح طلبی رومن رولان [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 32-19]
-
عملکرد ارزشیابی
تجزیه و تحلیل عملکرد ارزشیابی معلمان زبان فرانسه در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
عناصر فرهنگی
ترجمه عناصر فرهنگی: مورد پژوهی سه قطره خون صادق هدایت [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 102-124]
ف
-
فارسی
تحلیل تقابلی املا در زبان فرانسه
(آموزش زبان فرانسه در ایران) [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
فرانسه
تحلیل تقابلی املا در زبان فرانسه
(آموزش زبان فرانسه در ایران) [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
فرانسه به مثابه زبان خارجی. ناهمگونی. رفتار. آموزش. مدیریت آموزشی. مدرس
مدیریت ناهمگونی در کلاس زبان فرانسه [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 125-164]
-
فرانسه شیفتگی
گفتمانهای ترجمه و فرانسه شیفتگی در دوران قاجار [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
فرهنگ
هویت و ساخت فرهنگی در عصر جهانی شدن: به سوی آگاهی تعلیمی از موضوع خواننده جهانی شده. [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 52-69]
-
فضا
مطالعۀ مفاهیم "فضا" و "دیگری" در چراغها را من خاموش میکنم و عادت می-کنیم زویا پیرزاد [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 165-183]
-
فعالیت های تعاملی – اجتماعی فناورانه
استفاده از فعالیت های تعاملی- اجتماعی فناورانه در کلاس زبان فرانسه:
بررسی چگونگی تربیت مدرسان ایرانی [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
استفاده از فعالیت های تعاملی- اجتماعی فناورانه در کلاس زبان فرانسه:
بررسی چگونگی تربیت مدرسان ایرانی [دوره 3، شماره 5، 1401]
ق
-
قوم محوری
گفتمانهای ترجمه و فرانسه شیفتگی در دوران قاجار [دوره 3، شماره 5، 1401]
ک
-
کتاب آموزشی زبان فرانسه به عنوان زبان خارجی
استفاده از فعالیت های تعاملی- اجتماعی فناورانه در کلاس زبان فرانسه:
بررسی چگونگی تربیت مدرسان ایرانی [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
کلمات کلیدی: زویا پیرزاد
مطالعۀ مفاهیم "فضا" و "دیگری" در چراغها را من خاموش میکنم و عادت می-کنیم زویا پیرزاد [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 165-183]
گ
-
گفتمان ترجمه
گفتمانهای ترجمه و فرانسه شیفتگی در دوران قاجار [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
گلهای بدی
پذیرش شعر شارل بودلر در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]
م
-
مدرسان ایرانی
استفاده از فعالیت های تعاملی- اجتماعی فناورانه در کلاس زبان فرانسه:
بررسی چگونگی تربیت مدرسان ایرانی [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
معلم زبان فرانسه
تجزیه و تحلیل عملکرد ارزشیابی معلمان زبان فرانسه در ایران [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
مقایسه
مطالعهی تطبیقی ترجمه ی فارسی و فرانسه کتاب صد غزل عاشقانه اثر نرودا با تکیه بر نظریات مشونیک [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 83-101]
-
موفقیت تحصیلی
موفقیت تحصیلی دانشجویان در ایران
ترسیم پارادایم جدید در حوزه پژوهشهای مربوط به آموزش زبان فرانسه [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 1-18]
ن
-
نقش تفسیری
نقش تفسیری مترجم استندآپکمدیهای زیرنویس شده بر عملکرد خوانشی و پذیرش مخاطب [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
نوتومب
بررسی عادت واره «زن توانای» اَملی نوتومب از دیدگاه جغرافیای ادبی در رمان ریش آبی [دوره 3، شماره 5، 1401]
-
نیومارک
ترجمه عناصر فرهنگی: مورد پژوهی سه قطره خون صادق هدایت [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 102-124]
و
-
واژگان کلیدی : گاندی
شرق و غرب : از تاکتیک عدم خشونت ماهاتما گاندی تا صلح طلبی رومن رولان [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 32-19]
ه
-
هانری مشونیک
مطالعهی تطبیقی ترجمه ی فارسی و فرانسه کتاب صد غزل عاشقانه اثر نرودا با تکیه بر نظریات مشونیک [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 83-101]
-
هویت
هویت و ساخت فرهنگی در عصر جهانی شدن: به سوی آگاهی تعلیمی از موضوع خواننده جهانی شده. [دوره 3، شماره 6، 1401، صفحه 52-69]